Inicio Eventos Sender del Badall i les Fonts

Coste

5€

Sender del Badall i les Fonts

Per a rematar Diumenges Marina Alta hem programat la ruta Sender del Badall i les Fonts de Benigembla. Una manera espectacular de posar fi a aquestes activitats. Si t’agrada el senderisme aquesta ruta és per a tu.

Es tracta d’una de les rutes més exigents del circuit, però al mateix temps, de les que més satisfacció dóna quan l’acabes. Al llarg de la ruta disfrutarem de la natura que ens envolta, de les fonts (la de baix i la de dalt) i també de trams més complicats, amb cadenes i grapes que ens ajudaran a seguir el recorregut. El pas del Badall és molt bonic i les vistes que podrem gaudir són espectaculars.

Dades tècniques de la ruta Sender del Badall i les Fonts

El sender del “Badall i les Fonts de les Penyes Blanques” és un sender circular que transcórre per la vertent sud-oestedel municipi de Benigembla.

Distància: 16,10 Km

Desnivell: 950 mts +

Dificultat: Mitjana/Alta

L’hora d’eixida serà a les 8 hores des d’aquest punt de trobada.

Part final de la ruta

Una vegada ja en el “Badall” arribem a un dels passos més impressionants d’aquesta ruta, que ens portarà a la part alta de la ruta: Travessarem la muntanya. Aquest tram és bastant tècnic i es requereix la utilització de les mans per a una correcta progressió.

Ja després de l’eixida del “Badall” començarem a sentir el grandiós d’aquesta ruta, continuarem en direcció Oest per a gaudir d’unes vistes espectaculars. Passarem per les impressionants Penya de l’Altar i el Tossal d’En Serra.

Continuarem per aquesta senda durant 3.4 km, baixant i pujant 5 barrancs fins arribar a un encreuament que ens portarà a baixar pel Barranc del Cocoll, fins a arribar a la “Font dels Penyes Blanques”. La ruta continua descendint per una pista forestal còmoda fins a arribar a l’encreuament que ens portarà de nou per la Font de Dalt i la Font de Baix.

Anima’t i reserva ja la teua plaça per a aquesta espectacular ruta senderista que posarà fi a les activitats Diumenges Marina Alta.